kde a jak nejlíp inzerovat
Re: kde a jak nejlíp inzerovat
Kdysi jsem tam byla, teda myslím na tom nyxu. Zkoušela jsem tam prodat dětský nábytek, když dětičky odrostly. Ale nepovedlo se. To co mi chodilo za odpovědi, to bylo hrozný. Skutečně od socek, od bezdíků. Bahno společnosti.
- Mickeymouse
- Příspěvky: 3
- Registrován: čtv led 18, 2024 9:22 am
Re: kde a jak nejlíp inzerovat
nyx.cz je známej portál komoušů a ultralevičáků.
Re: kde a jak nejlíp inzerovat
V dnešní době je velmi obtížné vymyslet, kde inzerovat. V důsledku internetu zaniklo mnoho tištěných časopisů. Každá nová generace, která přijde je více a více zdegenerovaná. V současné generaci 20-letých je mnoho jedinců, kteří neumí vůbec číst. Někteří sice umí číst, ale nechápou obsah přečteného textu. Naprostá většina jedinců současné generace a také generace předchozí, neumí vůbec psát. Umí pouze ťukat prstem do tlačítek klávesnice. To co vyťukají do klávesnice, obvykle postrádá smysl. Pro tyto jedince, které souhrnně označujeme jako "sociální případy", byly vytvořeny a ujaly se sociální weby a sociální sítě. Typicky Facebook, který byl původně vytvořen na americké univerzitě za účelem, aby sociální studenti mohli v rámci komunity sociálních případů šířit pomluvy a urážky. Existuje mnoho další web portálů pro sociální případy. Třeba právě nahoře zmíněný nyx.cz. Vzhledem k enormnímu množství sociálních jedinců jsou pochopitelně sociální weby právě těmi nejvíce navštěvovanými.
Při inzerci na sociálních portálech je potřeba přizpůsobit text a obsah inzerátu návštěvníkům sociálního portálu. Je potřeba používat jednoduché, krátké věty, slogany, které sociální jedinci dokáží pochopit. Také nabízené zboží anebo služby musí odpovídat potřebám a požadavkům sociálních jedinců. Ceny by neměly být více než dvouciferné, protože naprostá většina návštěvníků sociálních sítí a portálů nedokáže správně přečíst 3-místná čísla.
Při inzerci na sociálních portálech je potřeba přizpůsobit text a obsah inzerátu návštěvníkům sociálního portálu. Je potřeba používat jednoduché, krátké věty, slogany, které sociální jedinci dokáží pochopit. Také nabízené zboží anebo služby musí odpovídat potřebám a požadavkům sociálních jedinců. Ceny by neměly být více než dvouciferné, protože naprostá většina návštěvníků sociálních sítí a portálů nedokáže správně přečíst 3-místná čísla.
Re: kde a jak nejlíp inzerovat
Myslím, že nejdůležitější je mít vlastní dobře udržovaný web, na vlastní doméně. To je základ. Dělat byznys přes sociální weby, jako je seznam, nyx, aukro, linked, facebook nebo bývalý twitter... to nelze. Sociálních webů je spousta, ale sociální weby jsou skutečně jen pro socky a tam se zázraky nedělají. Na sociálních webech vydělávají jejich provozovatelé, kteří inkasují za reklamy, za každý zhlédnutí reklamy, kterou narvou sockám před oči.
Re: kde a jak nejlíp inzerovat
Na sociální weby a portály chodějí také politici. Předvádějí se tam sockám a snaží se ulovit jejich hlasy. Socek je moc a stále přibývají a tím pádem jsou zajímavou voličskou skupinou. Sockám stačí naslibovat "lepší zítřky" a "jasnou budoucnost" popřípadě ještě, že "bude líp". Politik má pak vystaráno živobytí na několik let dopředu.
Re: kde a jak nejlíp inzerovat
Být politikem je dost zvláštní způsob podnikání. Je to podobné jako podnikat v náboženství. Mezi církvemi a politickými stranami v podstatě není příliš velký rozdíl. Církve, ať už ty klasické, starodávné, anebo ty moderní novodobé, slibují svým věřícím ovečkám, že když ovečky budou nyní, za života podporovat církev, například tím, že odkáží svůj majetek církvi, tak potom, po životě se dostanou do ráje, do nebe a budou se mít dobře.
Naproti tomu politické strany jsou jen jinou formou církve. Politické strany vznikly až v novodobých dějinách. Patrně prvními politiky byli Marx a Engels. Hlavní rozdíl mezi politickou stranou a církví je, že politici slibují svým věřícím ovečkám, že když ovečky nyní podpoří jejich politickou stranu, tak politická strana zajistí věřícím ovečkám skvělé živobytí teď hned. Ještě za jejich života. Ne až potom, v nebi. Toto je zásadní rozdíl, který si uvědomili pánové Marx a Engels. Nezaložili proto další církev, ale založili politickou stranu.
A všichni tito političtí i církevní podnikatelé používají všelijaké metody k vlastní propagaci a k ulovení věřících oveček. Jediným cílem je ale zisk, pro ně samé, ne pro věřící ovečky. Nic víc. Pochopitelně, právě ti jednodušší lidé, naivní věřící ovečky jsou snadným terčem a tak se političtí i církevní podnikatelé zaměřují právě na ně. Třeba přes sociální sítě. Političtí i církevní podnikatelé mají společný zájem, aby věřící ovečky nebyly příliš vzdělané, protože pak by si věřící ovečky mohly uvědomit, že z nich političtí i církevní podnikatelé dělají hlupáky a přestaly by věřit a podporovat své pány podnikatele.
Naproti tomu politické strany jsou jen jinou formou církve. Politické strany vznikly až v novodobých dějinách. Patrně prvními politiky byli Marx a Engels. Hlavní rozdíl mezi politickou stranou a církví je, že politici slibují svým věřícím ovečkám, že když ovečky nyní podpoří jejich politickou stranu, tak politická strana zajistí věřícím ovečkám skvělé živobytí teď hned. Ještě za jejich života. Ne až potom, v nebi. Toto je zásadní rozdíl, který si uvědomili pánové Marx a Engels. Nezaložili proto další církev, ale založili politickou stranu.
A všichni tito političtí i církevní podnikatelé používají všelijaké metody k vlastní propagaci a k ulovení věřících oveček. Jediným cílem je ale zisk, pro ně samé, ne pro věřící ovečky. Nic víc. Pochopitelně, právě ti jednodušší lidé, naivní věřící ovečky jsou snadným terčem a tak se političtí i církevní podnikatelé zaměřují právě na ně. Třeba přes sociální sítě. Političtí i církevní podnikatelé mají společný zájem, aby věřící ovečky nebyly příliš vzdělané, protože pak by si věřící ovečky mohly uvědomit, že z nich političtí i církevní podnikatelé dělají hlupáky a přestaly by věřit a podporovat své pány podnikatele.
Re: kde a jak nejlíp inzerovat
Pro tyhle lidi existují mluvící počítače. To je třeba tablet s programem, který převede text do mluvenýho slova. Do počítače natahne text a počítač text převede na zvuk a řekne to uživateli. Uživatel nemusí umět číst. Může si ten text pouštět pořád dokola, tak dlouho, až pochopí obsah.